| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
bijvoedingsbeheer forumbeheer
|
Geplaatst: Vr Aug 22, 2008 11:00 am Onderwerp: ontmoetingsdag |
|
|
Zondag 28 september 2008 is er weer een ontmoetingsdag ter ere van de Wereld Borstvoeding Week! Dit jaar houden wij het in Amersfoort in obs Het Spectrum. De deuren gaan om 10 uur open en de toegang is gratis!
Om 13.00 uur zullen we weer ons best doen om het record van 61 simultaan voedende moeders te verbreken!!! Dit houdt in dat we met alle aanwezige moeders tegelijkertijd ons kind of kinderen zullen voeden (live danwel via kolf). Een notaris zal hierbij aanwezig zijn om de recordpoging legitiem te maken!
We hebben workshops gepland, waar jullie uit kunnen kiezen. Stefan Kleintjes gaat het hebben over Rapley en de voeding van de moeder. Gonneke van Veldhuizen Lactatiekundige IBCLC gaat het hebben over voeden in de eerste maanden (waar loop je allemaal tegenaan) en later op de dag ook nog over Langvoeden en Attachment Parenting. Verder hebben wij nog twee workshops over draagdoeken.
Tijdens de ontmoetingsdag kan je ook nog een professionele fotoshoot laten maken van je kind en/of een mooie voedingsfoto van jullie samen laten maken! Geen koopverplichting. Je kunt diverse stands bekijken met oa lactatiekundige producten, voedingskleding, aventproducten, exclusieve baby- en peuterartikelen, boeken van Stefan Kleintjes, draagdoeken, etc.
Meer informatie en opgave via www.wbwnederland.nl
Heb je vragen, stel ze dan alsjeblieft op www.wbwnederland.nl/forum dit is speciaal voor alle vragen en aanvullingen over de WBW. Het is voor ons namelijk ondoenlijk om alle fora in de gaten te houden waar onze aankondiging geplaatst is.
Bij deze wil ik ook het beheer van deze site bedanken voor het plaatsen van de oproep.
De organisatoren van dit jaar: Ageeth Hendriks, Andrea van den Bogaard, Nicole van Nunen en Nynke Bal
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Gonneke van Veldhuizen lactatiekundige

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
IngridN

|
Geplaatst: Do Sep 18, 2008 7:00 pm Onderwerp: |
|
|
Het valt me op dat er een prachtige foto bij het artikel is geplaatst
De discussie eronder is niet te volgen...
In ieder geval zullen wij er zondag de 28e bij zijn (als het goed is) joepie !  _________________
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moirah

|
Geplaatst: Do Sep 25, 2008 10:36 am Onderwerp: |
|
|
Wij gaan ook. Dat record moet natuurlijk verbroken worden!!
Liefs Moirah _________________
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marjolein

|
Geplaatst: Za Sep 27, 2008 9:33 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik ben er morgen ook bij (met Yara!)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
IngridN

|
Geplaatst: Zo Sep 28, 2008 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
Het was een zeer geslaagde dag ! Als bezoeker moet ik even de organisatie een compliment geven,want het was dik in orde.
Mijn complimenten ook voor Stefan en Gonneke....leuke lezingen, niet veel bijgeleerd als langvoedster, maar daar was de tijd ook
veel te kort voor . Het was vooral leuk om jullie eens in het echt te mogen zien en horen. Ik vond het heel gezellig vandaag !
O ja, en als iemand wil weten of wij het record hebben verbroken...check dat vanavond maar op SBS6  _________________
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|